Elementer: Den Opvågne Mobil Slot Anmeldelse

Science fiction har altid haft ikke et publikum og er fortsat en af ​​de mest populære genrer af moderne fiktion. Forestille sig, hvordan verden vil være som i fremtiden, har altid været en fantastisk oplevelse. Og der har været masser af spil lavet om denne meget ting.

Elementer: Opvågningen er en anden af ​​tilbudene fra Net Entertainment, og det viser rigtig godt, hvad der kan gøres i denne genre. Virksomheder kan skabe mange forskellige spil og eksperimentere med de slots, der produceres. Elementer er et godt eksempel på, hvad der kan opnås, når udviklere tænker uden for kassen lidt.

Måden spillet virker på er, at hjulene er mere som symboler for faldende elementer. Når du matcher nogle vindende symboler, falder de væk og erstattes med friske. Grafikken ser godt ud, og spillet har et cool sciencefiction soundtrack til at supplere det. Spillet ser lige så godt ud på mobiltelefoner som det gør på din stationære computer, og det er et af de store positiver her.

En af ulemperne her er, at spillet mangler i multiplikatorer. Det giver måske ikke den bedste vinderprocent, men det betyder ikke, at du ikke kan hente nogle gode vinder her også. De lavine ruller der vises her er ikke noget nyt, og de kan også udløse laviner, som kan arbejde for at opbygge vindende kombinationer.

Elementerne her er repræsenteret af forskellige symboler, og disse spiller en stor rolle i opbygningen af ​​sejre. Du kan også bruge et fantastisk Wild symbol på spillet, hvilket er utroligt alsidigt og perfekt til at skabe de store sejre. Du kan få en Wild fra hvert element her, og det giver dig en meget bedre chance for en stor sejr. Fire Storm Wild skifter tilstødende symboler vildt. Air Storm Wild slår Wild symboler til nye positioner. Earth Storm Wilds vises på hjul 2, 3 og 4, og forbliver der, indtil der er en vindende linje. Endelig er der Water Storm Wild, som udvider til at dække hele hjulet.

Som du kan se, tillader de forskellige Wilds her en langt større chance for succes og forbedrer dine chancer for at vinde stort regelmæssigt. Disse mere end gøre op for nogle af de svagere elementer i spillet.

Til sidst ser spillet helt sikkert ud og lyder fantastisk, og er hver tomme sciencefictionen, der tilbyder det, at forsøge at være. Bonusfunktionerne er gode, og lydsporet passer også godt. Hvis der er en kritik til spillet, er det måske, at det er lidt for kompliceret for sit eget gode. Tag det komplekse element dog væk, og spillet har måske ikke den appel det gør, så måske er det nødvendigt.