Guddommelig Fortune Mobil Slot Anmeldelse

Divine Fortune er et af de bedste tilbud, vi har set fra NetEnt i lang tid. Dette er et spil, der gør det muligt for spilleren at tage en tur tilbage i tiden til det gamle Grækenes magi og myte. Du vil nyde de rige, varierede formuer i de gamle græske imperier og få en ægte fantasyoplevelse med dette spil. Dette tilbud fra NetEnt er blevet kaldt et mesterværk af mange mennesker, og vi kan ikke argumentere der.

Grafikken er guddommelig og kongelig, og de kompletterer absolut alle de bedste komponenter i spillet. Du kan føle at slotten ser lidt forenklende ud, men vi tror det virker. I baggrunden har vi omridset af et gammelt græsk tempel, med to statuer på begge sider, der fungerer som søjler. Symbolerne er en blanding af græske bogstaver samt tegn fra den græske mytologi, såsom Minotaur og Medusa the Gorgon. Pegasus er det bedste symbol, da det er Wild, men de andre er også anstændige.

Dette er et spil med mange styrker og få svagheder. Sikker på, at kombinationskampen fra det grundlæggende spil er temmelig undervældende. Men det er et af de spil, hvor bonusserne hjælper dig med at vinde stort. Det er et spil du spiller for bonusserne, og du skal vide, hvad de skal udnytte dem fuldt ud.

Som med alle de store slots er Divine Fortunes tung med Free Spins. Disse er trods alt den bedste måde at opnå gevinster på progressive slots som dette. Lynbolten er det symbol, du vil se efter, da det er Free Spins-symbolet. Tre eller flere af disse vil starte dig på din Free Spins rejse.

Der er to specielle funktioner på spillet, som også er værd at kigge på. Wild on Wild er hvor Wild udbreder sig til at dække en hel hjuls. Dette sker, når et Wild symbol lander bag en Falling Wild. The Falling Wilds Re-spin er hvor Wild (en Pegasus) lander på hjulet, og skifter ned et sted, der giver dig en Falling Wild re-spin.

Hold øje med bonusspillet og chancen for at vinde en jackpot. Hvis du samler guldmønterne, bliver de samlet i urnen nederst til højre på skærmen. Når først tre er samlet, vil symbolerne blive tilfældigt placeret på betalingstabellen, og hvert bonus symbol har en værdi på flere gange din indsats. Dette er den bedste måde at sikre, at du kan tjene store penge.