Middelalderlige Penge Mobil Slot Anmeldelse

Hvis du kæmper for at gøre historien sjov, ikke panik – bare download Medieval Money Mobile Slot og transporteres tilbage i tiden, mens du har masser af sjov, som du blander med de gamle middelalderlige konger og dronninger. Nogle af de tegn, som du vil støde på under dette spil, omfatter den skræmmende konge, den glamourøse dronning, den smukke pige og den galante ridder. Disse tegn vises i spillet som de højest betalende symboler. Andre symboler du kan forvente at se er alle lige så relevante for det middelalderlige tema, som en jester hat, en bue og pil og en drage!

Spillet har fem hjul og 20 betalingslinjer med masser af muligheder for at vinde nogle store udbetalinger. Du kan vinde op til 200 gange din oprindelige indsats, hvis du spiller dine kort rigtigt og udnytter scatter symbolerne, der spredes ud over slots.

Der er også en håndfuld bonus runder og funktioner inden for video slot spil, herunder den vilde funktion og den middelalderlige Money Slot Bonus. Wild symbolet i spillet er jesterens hat, og det vil erstatte alle symbolerne på hjulene bortset fra målsymbolet.

Den middelalderlige Money Slot Bonus er lidt mere spændende. Der er fire i alt; Money Bags Picker, Joust Free Spins, Spell Picker og Dragon Path Bonus. Alle fire af disse tilføjer yderligere elementer af sjov til spillet og øger spillerens chance for at tage hjem en endnu større gevinst end forventet.

Produceret af IGT Gaming og fundet på steder som Green, Medieval Money Mobile Slot er måske ikke det mest avancerede spil produceret af IGT, men det er helt sikkert en af ​​de mest unikke, givet sit tema og også en af ​​de mest underholdende . Med fire forskellige bonusspil, høj kvalitet grafik og animationer og nogle flotte figurer til at møde undervejs, vil du finde dig selv at have en hval af en tid, når du spiller slots i dette spil.