Stor Blox Mobil Slot Anmeldelse

Big Blox Mobile Slot er helt sikkert et af de mere unikke slotspil derude. Da spillet er sat i en polynesisk jungle, er der i øjeblikket ikke en spilleautomat med samme tema. Et andet unikt aspekt af spillet er, at der er næsten 250 forskellige måder at vinde på hvert enkelt spin, hvilket betyder at uanset dit niveau af færdighed eller din held og lykke, vil du altid komme væk efter at have vundet noget!

Temaet er et, der tager spillere på en rejse tilbage i tiden, og mange af de tegn og symboler, du kan forvente at se, er gamle relikvier og statuer, der spred sig ud over hjulene, hvor nogle udbetaler meget mere end andre. Den egentlige grafik og animationer i spillet er af meget høj kvalitet og ret æstetisk tiltalende; de lyde, der følger med visuals, er lige så gode.

Der er ingen bonusrunder til Big Blox, hvilket betyder, at der ikke er scatters og ingen gratis spins. Dette vil i første omgang være lidt skuffende for spillerne, men når du først lærer at der er næsten 250 forskellige måder at vinde på en meget enkel måde uden at skulle bruge alle bonusrunderne, vil du snart føle dig meget mere positiv over spil! Takket være de mange måder, hvorpå spillere kan vinde, er det meget sjældent at forlade spillet uden at have lavet absolut ingen penge.

Det er ikke helt sandt, at der ikke er bonusfunktioner i spillet; mens der ikke er nogen standard bonusfunktioner som scatters og free spins, er der Big Block Feature, noget der er helt unikt for spillet. Big Block-funktionen giver spillerne mulighed for at formere deres gevinster ved at producere en blok symboler, der spredes over alle slotspolerne.

Selve spillet er en simpel. Det er let at spille, der er ikke for meget på gang, og så spillere kan få fat i det meget hurtigt. Ideel til begyndere, spillet er stadig af høj kvalitet, så mens du måske er ny til spil, vil du ikke føle at du spiller et grundlæggende spil for elever.