Xing Vogter Mobil Slot Anmeldelse

Vi ved alle, at hvad der gør slots, så sjovt og imponerende er historien bag dem. Hvis du har et spillemaskine, der har en sjov og fordybende historie, bliver det meget mere spændende og sjovt. Xing Guardian er et mystisk, mytisk, kinesisk stil slot spil, der har ekko af Crouching Tiger Hidden Dragon.

Det er skinnende, lyst og fantastisk, og spillet ser nøjagtigt ud som du ville forvente. Det har også et køligt soundtrack, der passer perfekt til slots design og følelse. NextGen Gaming har skabt en af ​​de mest mindeværdige mobile sportsgrene på markedet. Det drømmelige spil, der er sat på baggrund af den antikke kinesiske mytologi, er slottet en af ​​de smukkeste ting, vi har set.

5×4 hjulene har et strejf af det surrealistiske om dem, og tilbyder faktisk udbetalinger med temmelig regelmæssig frekvens. Der er et rimeligt par høje betalende symboler på dette spil, men Xing Guardian er den du vil se efter, da hun er Wild symbolet i dette spil. Når hun kommer op på skærmen, er det her, når du vil kunne vinde stort.

De stablede Wilds er selvfølgelig hovedstjernerne i dette spil, som det er tilfældet med de fleste slots. Du vil opdage, at medmindre du kommer til at bruge de stablede Wilds og bonusfunktioner, kan du måske finde det ret svært at få store gevinster. Der er nogle hyggelige gratis spins, såvel som en gratis spil funktion du kan nyde. Du kan fortsætte med at vinde Free Spins her, med de stablede Wilds, der låser hjulene. Der er også en Rise of the Dragon-funktion, som også kan bruges til at opbygge store sejre.

Bonuserne i dette spil er en af ​​de mest tiltalende funktioner, og du skal få det bedste ud af dem. Der er mange grunde til, at bonusser er gode, og de er et vigtigt element i denne slot. En af de ting, du finder overraskende om dette spil er de store gevinster, du kan generere, og det er en af ​​de fantastiske ting, der gør det til en så attraktiv slot.

Hvis du er på udkig efter noget nyt spinning, kan du nyde dette orientalske tema slot med et unikt design, seje bonusser og et funky soundtrack. Den nedskalede mobile version af spillet er det perfekte middel til de kedelige togpendler.